duminică, 27 martie 2011

Amintirea

Azi,27 martie e o zi atat de obisnuita,dar totusi o zi zbuciumata,deoarece se afla un razboi in interiorul sufletului...un razboi intre trecut si viitor,intre amintiri si realitate...azi,ma gandesc la tine si stiu ca nu e bine...au trecut 2 ani,dar parca au trecut 2 zile,si te mai simt si acuma,iti mai simt si azi imbratiseara si sarutul tau...dar totul a trecut,tu ai uitat de mine,eu inca nu te-am uitat,stau si mai astept la o impacare desi stiu ca nu va mai fi niciodata....stiu ca viitorul te-a luat de langa mine,ca distanta te-a furat din brate,te-a dus spre alt drum,spre alta viata...stiu ca ai uitat de ochii verzi pe care  tu stiai sa ii alinti doar printr-o privire...si acuma...ne purtam ca doi straini...acum nu mai e ce a fost candva...tu niciodata nu vei sti ca  iti duc lipsa...tu nu vei sti niciodata k din ochii inghetati de rautatea ce-i inconjoara cad lacrimi usor si lent pe obraz,k ma uit cateodata la luna si imi doresc sa ma ia la ea,sa pot zbura departe de lumea astea plina de rautate...si plang incet strangand ursuletul in brate,apoi incet ma duc la geam si trag din tigare de parca as trage  un leac care ma face fericita,care imi ia o durere de pe suflet,si care ma face sa te uit...si in suflet ploua,nu  mai am puterea de atunci,atunci luptam in doi....si alerg singura prin ploi,ispitita de un pacat...fara  tine nu mor,dar nici nu traiesc...si sti POATE INTR-O ALTA VIATA NE VOM INTALNI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu