duminică, 27 martie 2011

Iubirea

Daca ma intrebi ce inseamna iubirea,nu as gasi raspunsul...deoarece iubirea are doua chipuri:de inger si de diavol...Iubirea e atat de frumoasa cand o simt pe pielea mea,cand o am in fatza si jur ca nu i-as da drumul niciodata....e atat de placut sa gasesc sentimentul pierdut...imi place atunci cand iubirea isi face aparitia in viata mea...sub forma ingerului deoarece ma ridica cand sunt doborata de prietenii falsi care exista pe lumea asta,ca imi da aripi cand aud:'pui,te iubesc,nu vreau sa te pierd niciodata',numai cand aud aceste cuvinte simt ca sunt in al noualea cer,ca in sfarsit iubesc si ca in sfarsit si-a trimis,soarele,razele lui argintii si stralucitoare in viata mea ca sa imi readuca zambetul pe buze...Atunci cand iubesc,ma dedic trup si suflet...si vreau din tot rsufletul sa fie totul bine,atat mie cat si sufletului meu...Iubirea e precum tigarea,cand fumez fumez cu o placere de nedescris si greu de lasat,asa este si iubirea:o placere de nedescris,de care nu te-ai satura niciodata si nu ai vrea sa renunti niciodata la ea...Insa nu vreau sa fiu prezenta cand iubirea sub forma de diavol isi face aparitia in viata mea prin certuri si despartiri...Iubirea este  o otrava cu gust de ciocolata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu